View Single Post
  #20  
Old 20-05-2013, 18:46
B0B0 B0B0 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: May 2013
Posts: 29
Default

Quote:
Originally Posted by louie_scirocco
super project! Wordt de bodem nog getektyleerd? En welke velgen worden het nu ???

de bodem wordt voorlopig zo gelaten enkel de opkrikranden zijn vanvoor en vanachter aangepakt geweest en ik heb de holle ruimtes opnieuw gewaxed, heb wel de wielbogen aan de binnenkant getectyled zo goed mogelijk (is nogal nasty spul hoor...)
en de velgen worden pas onthuld als ze klaar zijn en ik ga ze pas binnendoen wanneer de keuring een kaart geeft in de kleur van de auto
zit jij trouwens ook niet op het sciroccoforum?

Quote:
Originally Posted by Van Limburg
Erg vervelend van je ziekte, gelukkig ben je er weer bovenop! en de Sirocco ook! Straalapp van Datona? Bevalt je die een beetje?


de straalcabine is opzich ok, hoewel de slang beter in het midden door het rooster zou mogen komen dan in 1 van de hoeken want het is wat kort om van de ene kant tot helemaal de andere kant te komen...
voor de rest deze cabine kan je goedkoper vinden dan op daytona en waarschijnlijk ook met een betere service... want veel beloftes en weinig dat nageleefd wordt uiteindelijk wat toen voor mij eigenlijk de kost normaal waard was had ik evengoed meer dan 100€ kunnen besparen door er dichter bij huis eentje te gaan kopen...

al de andere dikke merci voor de complimenten

Greetz B0B0
Reply With Quote