View Single Post
  #13  
Old 30-03-2006, 21:34
RubenD's Avatar
RubenD RubenD is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 6,221
Default

Zeker alles goed met mij! Ik loop stage dus even niet de sores en slechte organisatie van de HTS aan mijn kop, erg fijn. Tis wel ongelofelijk druk op het werk dus af en toe bijvallen.

Maargoed ben nu dus aan het twijfelen over de radiateur, welke maat ik er in zal hangen. Origineel of toch een 525mm van een GTI 8V.

Zo ook even wat foto's van de overige zaken in het dashboard die ik omgebouwd heb, helaas allemaal vreselijk onscherp. Als de MFA display binnen is, ik heb de verkoper uit Duitsland helemaal uit moeten leggen hoe hij het wel kon verzenden met de Deutsche Post ipv DHL. Dus als dat erin zit dashboard weer in elkaar schroeven en dan ff wat foto's schieten!

Tot dan deze onscherpe foto's:


Misschien nog een ledje aan de rechterkant plaatsen, heb er rekening mee gehouden dus hoe niet opnieuw te bestellen gelukkig.



Achterkant van de het bedieningspaneel v/d kachel

Enkele wazige knoppen, je kunt wel zien dat ze nog te fel zijn. Er komt dan ook folie in.









Nu dus eerst de radiateur en nieuwe propeller, deze was in de as gesmolten. Daarna is er nog een mooi lijstje waar we dan weer verder mee gaan. Ruitenwissersproeiers staat wel bovenaan trouwens maar daar heb ik al een andere MFA hendel voor gehaald.
Reply With Quote