View Single Post
  #9  
Old 19-09-2014, 12:07
Golf91 Golf91 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 22
Default

Hey bedankt voor de reacties! ik ben er gisteren en vandaag mee aan de slag gegaan.

Gisteren de ECU vervangen. Resultaat niets: nog steeds niet te starten!

Ook gegeken of de onsteking vonkte voordat ik er een andere opzette, hij vonkte wel. Ook injector boven een papiertje gehouden, starten; papiertje werd nat..

De LHM nagemeten volgens die super site van JohanV, dit leek allemaal goed! Ook de baan bekeken van de naald, leek mooi...

Dus vanochtend de ontsteking vervangen met rotor en kabels erbij, resultaat weer niets!

Hierna heb ik in 2 cilinders wat benzine gegooid. Nu pruttelt de motor eindelijk wel even, maar draait niet eens fatsoenlijk door of wat dan ook. (het viel me namelijk op dat na een paar startpogingen de bougies nog steeds droog waren, daarom injector losgehaald, maar hier bleek dus wel benzine uit te komen (benzinepomp hoor je ook 2 sec. nadat je hem op contact zet)

Samenvatting:

Na een week stilstand, sleutelen en lassen: Auto start en loopt maar stationair stotteren. Ik denk oké, rijd de volgende dag 100 km op snelweg zo nu en dan helemaal inhouden, alsof geen benzine meer + schokken. De dag daarop, kom ik nog maar net thuis omdat de warme motor weer begint te stotteren en ik steeds langzamer moet rijden en met het gaspedaal moet spelen om hem aan te houden.

Nu start hij dus helemaal niet meer...

Ik hoop dat jullie me een andere ingeving kunnen geven om tot de oplossing te komen!

Alvast bedankt!!
Reply With Quote