View Single Post
  #195  
Old 04-01-2015, 23:46
yuli's Avatar
yuli yuli is offline
Forum junkie
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,846
Default

Zo van het weekend nog wat lekker kunnen klussen aan Golf.

Begonnen met de monteren van de trommels;






Handige tooltjes voor de veren;






Achteras los, deze gaat naar de poedercoater. Na onderstaande foto nog wat verder kaal gehaald (H&R stabi eraf en achterasbeugels). Ik heb een nieuwe montage-set besteld voor de achterasbeugels. De rubbers eruit gehaald, de achteras beugels worden ook gecoat.



Oude GTI tank eronder uit. Deze heb ik een paar jaar na mijn eerste GTI ombouw gestoken omdat ik problemen had met de opvoerpomp. Nadeel van deze tank was dat deze behoorlijk geoxideerd was rond de randen. Heb dit redelijk behandeld destijds want nu jaren later lijkt het niet verder gegaan.



Nieuwe tank klaargemaakt. Ik zet die schuimstrips omdat ik geen metaal op metaal wil en krassen in de lak bij montage. Ziet niemand.



Vulpijp heeft ook zijn beste tijd gehad. Deze heb ik 16 jaar geleden van de sloop gehaald en vervangen toen ik net de auto kreeg van mijn moeder Twee nieuwe pakkingen besteld zijn ook vergaan;







Vulgat geen bijzonderheden;



Even wat zand uit de wielkast halen;



wielkast is op het beugeltje van de tankontluchting na verder hard. Bedankt Pa voor de bodem behandeling optie toen je de auto kocht



Tankontluchting werkt nog en alle slangen zijn ok. Overloopslang wordt vervangen is slecht.



Beugeltje gemaakt voor tankontluchting gemaakt (rubber zat op foto verkeerd om );






Remklauwen achter worden ook rood;



Nieuwe vulpijp ook wat extra laagjes verf;



Tevens de stofkappen wat extra laagjes verf;



Hoofdremcilinder gedemonteerd;



Links orgineel, rechts de grotere Epytec versie met de remkrachtverdelers voor schijfremmen;



En erop;



Toen kwam me vriendin binnenlopen voor wat "we" tijd. Nou ja volgende keer weer verder als de onderdelen boot weer langskomt
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR
VW Golf 1 - 1983 - PG G60
VW Corrado - 1989 - PG G60
VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H
Reply With Quote