View Single Post
  #2  
Old 25-08-2017, 07:29
VAGKonzept VAGKonzept is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 331
Default

Naar mijn mening : redelijke pasvorm. Maar dat wil niet zeggen dat je ze er zomaar kan opschroeven... Aanpassen ga je altijd moeten doen. Het is en blijft imitatie... Afhankelijk van hoe goed ze passen kan je met een beetje "modelleren" best een aanvaardbaar resultaat krijgen of ben je eindeloos gaten aan het uitfrezen om er dan nog niks fatsoenlijks uit te krijgen.

Aan de A-stijl aansluiting zit bij de meeste G3 spatborden de grootste miserie

Wat kwaliteit betreft, als je dan "levensduur" bedoelt, dat hangt eerder af van je jezelf/je carrossier dan van het spatbord. het blijft hoedanook metaal. Ik zeg niet dat ze zolang zullen meegaan als originele, maar met een deftige afwerking zullen ze zeker een aantal jaren langer meekunnen dan met "vlug de kleur erop kwakken".

Roestvrije originele vinden... veel succes... Ik zou dan eerder gokken op "redelijke" originele vinden en daar eventueel de onderkanten (los verkrijgbaar) aan vervangen.

Hangt er natuurlijk ook allemaal vanaf wat het mag kosten... Uiteindelijk is en blijft een namaak spatbordje lakken goedkoper als een tweedehands origineel spatbord kopen, lassen en afwerken...
__________________
***Proud member of VAG_Konzept***

***Bags Are For Groceries !!!***

***People hate mk3's, that's why we love them ***

...als Kind mal in die Ă–lwanne gefallen...
Reply With Quote