Thread: VAG suggesties?
View Single Post
  #1  
Old 18-02-2021, 21:10
ghulst's Avatar
ghulst ghulst is offline
Forum Regular
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 185
Question VAG suggesties?

Na een tijdje vooral motoren, heb ik vorig jaar een Mini Cooper S R53 gekocht. Leuk aangekleed en aangepakt.




Maar goed, de Mini is nou niet bepaald praktisch. Dus, overweeg ik op zoek te gaan naar iets anders. Ik heb anderhalf jaar geleden een twin turbo V6 RS4 gereden en een tijdje de V8. De V8 heeft een heerlijk bruut geluid, heerlijk snel, maar ook heel verantwoord. Leuke auto's, maar ze voelden voor mij niet 'speels' genoeg. Met 140 over een dijkje voelt gewoon alsof het gewoon is. In de Mini heb je het gevoel dat je echt snel gaat. In de Audi ben je gewoon onderweg.
Dus zit ik een beetje te denken of een Golf een betere optie is. Een VII R vind ik leuk, maar het is een auto erbij, dus om daar dan €25K in te steken, vind ik nogal stevig. In de buurt staan hier een paar V R32's te koop die even snel zijn als de Mini, maar wel meer ruimte hebben. Tot nu toe heb ik vierwielaandrijving altijd wel weten te waarderen. Dus een R32 heeft in mijn gedachten daar iets meer in dan een GTI. Of zie ik dat verkeerd?

Wat zouden jullie suggesties zijn?
Reply With Quote