View Single Post
  #1  
Old 20-03-2006, 20:49
JeeWee's Avatar
JeeWee JeeWee is offline
No personal life
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,742
Exclamation JeeWee's T3 singlecab 1980

Hee ik heb deze auto vast wel eens laten zien maar er is weer eens een update, nadat de auto alweer 1,5 jaar verstopt staat...

dit is een foto 'toen' ongeveer (met een vrachtje stenen):



Ja en voor heb ik ook gekleurde naafdopjes maar die zaten er op deze foto nog niet op. Verder waren er al een setje enge sportieve stoelen gemonteerd, 944 stuur, 3cm verlaging van een bluestar (o o wat laag, niet dus)

Maar in tussentijd is er weer het een en ander bijgekomen:

setje 'captain chairs' orgineel T3 met verstelbare armleuningen (stoelen staan tussen de troep op de foto, kijk maar goed!):


het is de bedoeling dat de wangen in zwart leer worden uitgevoerd en het binnenste deel met lichtgrijs geperforeerd alcantara, wat overeenkomt met de vloermat.

Verder is er een grote remmenupdate gepland:





set (4 klauwen etc) is afkomstig van een boxter 2.7 uit 2001 met 31000km op de klok die in de prak gereden is.... dus hoe goed zijn die stomme remmen nu eigenlijk??? Naja geintje maar het is wel mooi speelgoed. Voor gaat het al passen door de ingenieuze ideen van split52 en achter zal waarschijnlijk een mix worden tussen een 944 achteras welke ook aangeschaft is en de boxter remmerij.

Verder heb ik in essen een setje heldere koplampen met angeleyes gekocht, geen id of het wat is maar we gaan het proberen (bijna al weer uit de mode...):



En hopelijk... nog het verlagingsetje, maar dat zal wel goed komen. Na nog wat ander sleutelwerk is de t3 weer rijdbaar, het doel is Spa! Wish me luck!
__________________
RIJD DUURZAAM, RIJD OLDTIMER!

Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers!

'72 T2 singlecab '78 T2 doka '80 T3 singlecab '80 T3 singlecab Lupo 3L
Reply With Quote