View Single Post
  #58  
Old 26-09-2018, 21:42
ar1g3's Avatar
ar1g3 ar1g3 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,989
Default

Ok dat is dus al goed!
Goed dat het werkt zo, ik had je niet verder kunnen helpen met bepalen welke polen de juiste waren op jouw relais, daarvoor zou ik schema's moeten hebben of de auto in real life.

Even een theorie: als ik het hier zo lees denk ik dat op de donorauto de brandstofpomp nog gewoon op het originele elektrische systeem zat. Vandaar dat die pin onbezet is op de DTA ECU. In jouw auto zou die pomp dus ook op het originele systeem moeten werken en los moeten staan van de DTA.

Je moet eens checken of je relais wel wordt aangestuurd. Daarvoor heb je een elektrisch schema ofzo nodig van jouw wagen (originele toestand) om te weten op welke pin van het relais je moet meten. Als je het contact op zet gaat er 12V op de stuurkring van het relais komen te staan, althans dat is wat er hoort te gebeuren.
Ik las hier iemand anders die zei dat door de accumulator de pomp geen bzzzzt doet als je het contact opzet. Ik weet niet hoe het bij de mk1 zit, maar bij mijn (originele) mk2 16V zit er ook zo een accumulator op, en bij het opzetten van het contact gaat de brandstof pomp wel enkele seconden lopen. Na een paar seconden, als het systeem op druk is gebracht, springt ze weer af.
__________________
'88 Golf 2 1.8 GTI 16v PL(project)
'01 Passat B5.5 1.9TDI PD
'95 Passat b4 1.9 TD (RIP)

"Cornering perfectly is like bringing a woman to climax.” - Jackie Stewart
Reply With Quote