View Single Post
  #1  
Old 04-06-2006, 11:34
sikke aant's Avatar
sikke aant sikke aant is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 852
Default Project caddy type 1

Ik zal mij zelf en m`n caddy toch maar eens even voorstellen, ik zit al een hele poos op het forum maar heb me zelf nog nooit voorgesteld.

Ik ben dus Sikke-Aant Koonstra, kom uit Broeksterwoude (Friesland) en ik rij in een tornado rode caddy type 1, ook ben ik nog bezig met een kever maar dat project licht even stil.

hier dan mijn caddy:

zo heb ik hem gekocht










ik heb m`n caddy gekocht met een slecht lopende motor (hij liep op 3 cilinders) ,een zwart rechter voorscherm en nog allerlei klijne dingetjes.

maar de bak was al bekleed met traanplaat, er zaten recaro stoelen in en hij was verlaagt



ik heb er toen gelijk maar een 1.6TD ingebouwd wand het blokje was niet meer te repareren voor een paar euro.
later heb ik er nog een intercooler opgebouwt van een renault 21 TD.
en een 60mm RVS uitlaat van voor tot achter.



achter de stoelen heb ik even wat boxen geplaatst (de subwoofer is laatst vervangen door een rockfort fosgate)



zo stond hij er ongeveer naar een jaar bij:




na een dik jaar zo te hebben gereden en alle technische dingen in orde te hebben gemaakt had ik echt schoon genoeg van dat zwarte scherm enz.
dus heb ik besloten om hem helemaal over te spuiten.

zo even helemaal gestript:



alle overbodige gatjes dicht gelast:



achterklep met zelf gemaakte rollpan:






dashbord er uit, komt een andere in want er was iemand even creatief met schroefjes geweest. en het is makelijker met het vervangen van de parafan plaat:



beide antenne gaten dicht gelast:






even een nieuw stukje in de deur gezet:



tussentijdse foto`s van bij de spuiter:






eindelijk weer opgehaald:






zelf gemaakte rollpan met orgineele achterklep:



en zo staat hij er dan nu bij:


















echt duizend malen mooier dan eerst

ik ben nu nog bezig met andere velgen, namelijk Porsche cookiecutters:



dezen heb ik helemaal kaal gehaald en het hart word zwart, de randen worden gepolijst en er komen brigestone banden 165/50/15 voorom en 175/55/15 achterom. Hij word dan ook nog verder verlaagt door een schroefset en extra blokjes tussen bladveren en achteras.

en ik ben nog bezig met een plaat voor over de laadbak, deze zit nu in de preimer en kan hopelijk deze week in de aflak (tornado rood ):

__________________
Mijn caddy type 1 pompvertuiver TDI project topic

Mijn 85er golf 2 GTD daily topic

58er Spijlbus project topic
Reply With Quote