View Single Post
  #1  
Old 23-04-2012, 10:55
Sven-GTI's Avatar
Sven-GTI Sven-GTI is offline
Volksforum Aandeelhouder - Performance>>>
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,944
Default Vagcom, label files.

Ik heb nu dus zelf vagcom aangeschaft, superhandig allemaal.

Nu zit ik alleen met een probleem. Voor de meeste auto's uit de vag groep bestaat een 'label file' met info over de betreffende auto.

Als er voor je auto geen 'label file' bestaat zoekt vagcom naar een file die 'redelijk' overeenkomt met je auto.

Om bij je auto bijvoorbeeld onder '01 engine' de 'advanced measure' te kiezen moet vagcom wel een label file voor je auto vinden.

EN HIER KOMT DUS HET PROBLEEM:

Tot nu toe werkt dit echt voor alle auto's die ik heb uitgelezen (Meerdere golfjes 5, golfjes 4, en een hoop golfjes 3) Allemaal met de meest uiteenlopende uitvoeringen, van GTI's tot simpele uitvoeringen met lichte motors.

BEHALVE voor mijn eigen auto :s Ik heb dus een Golf 3 GTI 16v (20 jahre) deze draait op digifant 3.2 en hier kan mijn vagcom dus geen 'label file' voor vinden.

Nu vind ik dit eigenlijk echt heel erg jammer, dus ik gezocht op de site van gerritspeek en via rosstech zelf. Nu schijnt het dat je zelf 'label files' kan maken als deze niet bestaan voor je auto, alleen ik kan nergens vinden hoe dit moet?

Ook zou ik erg geholpen zijn als iemand hier ook vagcom heeft, en zijn mapje met 'label files' (C:/program files/rosstech/VCDS/labels) of waar je hem ook geinstalleerd hebt, zou kunnen doorsturen naar mij?

Ik zou hier erg mee geholpen zijn.

Beetje jammer natuurlijk, schaf je vagcom aan en je kunt iedere auto behalve je eigen auto uitlezen
Reply With Quote