View Single Post
  #1  
Old 25-09-2011, 23:02
René's Avatar
René René is offline
10k maniac
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 21,376
Default Ringweekend 24 + 25 september

Zo..wij zijn weer thuis...even een copy/past van een ander forum:

Quote:
Originally Posted by René Kloeze
Iemand nog een hippie-golf zien rijden? :wink

Wij zijn dit weekend ook weer eens geweest. Zaterdagmiddag vertrokken en bij aankomst rond 17u was het voor mijn gevoel best druk. Ook veel exotisch spul. We hebben overnacht op de Camping am Nürburgring...dit was de eerste en denk ook de laatste keer. Was voor 1 avondje, 2 personen; 52 euro kwijt. Behoorlijk prijzig dus. De bedoeling was om bij Viktoria Station te gaan, maar door slechte voorbereiding zoals een half adres noteren deze niet kunnen vinden..na een tijdje zoeken waren we er flauw van...gaar..honger...dus maar naar de dichtsbijzijne camping gereden.

De volgende dag kwamen we rond 11u aan bij de baan...beetje rondlopen, weer erg mooi spul te zien en ook al behoorlijk druk. Daarna even naar Breidscheid gereden en daar ook even rondgekeken en wat gedronken. Toen weer teruggereden naar de hoofdingang om 2 rondes te kopen. Na de baansluiting was het dan zover...de Golf kreeg z`n Ringdoop. Ik heb me aan de term "touristenfahrt" gehouden, gezien mijn ervaring op de ring (6 rondes...dus das niet veel) en aangezien onze Golf niet echt een held is in de bochten en met het remmen. Dus....alarmlichten aan, rechts aanhouden en lekker touren..heerlijk!

Na het eerste rondje zijn we meteen doorgegaan met de 2e ronde. We zijn toen bij Breidscheid eraf gegaan...ik had namelijk vorige week op Volksforum contact gehad met Marco en van hem mocht ik een rondje met hem mee. Toen we eraf gingen, was Marco daar ook net...en na een kort babbeltje ben ik bij hem in de auto gestapt...

Wat een ervaring....on-ge-lo-ve-lijk hard gaat die Marco met z`n oude Golf 1. BMW`s M1 t/m M10, Porsches, Ringtaxi`s, Lambo`s, RS`en, WRX`en...alles!
Na 2 rondjes waren we weer bij Breidscheid en mocht de volgende passagier met hem mee. Marco nogmaals bedankt! :grin:

Na die 2 rondjes eerst maar eens wat gedronken en langs de baan staan kijken..en daarna weer met de Golf richting de hoofdingang.
Toen weer terug naar de camping om de tent in te pakken om vervolgens via talloze file`s en omleidingen weer naar huis te rijden.

Ben net thuis en zal morgen wel even wat foto`s uploaden...hier alvast eentje :mrgreen:


Reply With Quote