Thread: MK2 Jetta
View Single Post
  #5  
Old 26-07-2017, 08:34
Pamat2 Pamat2 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jul 2017
Posts: 14
Talking Jetta 2, De volgende stap

Aangezien de Jetta geen interieur had, vorige week een aantal interieurdelen op de kop getikt: Tapijt voor en achter, mattenset, middenconsole, onderbakken voor het dashboard, pookhoes, handremkapje en nog een aantal andere kapjes, dingetjes die ik eigenlijk niet besteld had maar er wel bij zaten! (en waarvan ik ook niet weet waar ze voor zijn.

Het voorste deel tapijt etc. ligt nu in de auto, het interieur lijkt nu dus iets meer op dat van een auto!




De volgende stappen zijn:

Vanmiddag eerst maar eens langs een garage om een aantal dingen na te laten kijken: Er loopt een poelie wat aan, de auto loopt niet helemaal lekker en stottert bij warme motor op vol gas. Hij trekt dus niet helemaal lekker door. Daarnaast eens even inlichtingen inwinnen voor een verandering van de uitlaat. Ik wil hem weer netjes via de achterkant van de auto, een normale demper ertussen en een fatsoenlijke einddemper. Ik trek een beetje te veel aandacht op deze manier, en dat is niet altijd positieve aandacht

De lichtschakelaar op een andere plaats onderbrengen. De vorige eigenaren hebben gebruik gemaakt van een (volgens mij) golf 3 lichtschakelaar, en die in de gleuf voor de radio gepropt, in combinatie met twee schakelaartjes om de ventilatoren extra aan te kunnen zetten.

Deze schakelaartjes en de lichtschakelaar gaan verplaatst worden naar de plek direct naast de radiogleuf, hier zitten een hele zwik aan lege schakelaarplekken, en dit is naar mijn mening de mooiste plek om alles weg te werken.

Achtertapijtje leggen, had ik geen zin meer in vorige week

Een Harness bar installeren. Ik wil de vierpunts gordels en de kuipstoeltjes graag houden, maar er moet met de tijd weer een achterbank in gaan komen, de harnessbar vind ik dan de beste oplossing om de gordels wat netter te bevestigen.

Radio aansluiten. Dit wordt nog een ding. De bedrading voor de radio ligt niet meer in de auto. Tips zijn dus welkom!

Hemel plaatsen, Hoe en wat ben ik nog niet over uit..

Verder ben ik op zoek naar de volgende onderdelen:

- Sierstrips binnenkant deur voor en achter. (om het tapijt mee op zijn plek te houden)
- Deurkaarten achterdeuren
- Achterbank (en tips om deze te installeren, aangezien volgens mij bepaalde bevestigingspunten verwijderd zijn)
- Tips voor het aansluiten van de radio, en tips om de speakerkapjes uit het dashboard te verwijderen, ik krijg ze niet los

Alvast bedankt!
Reply With Quote