View Single Post
  #8  
Old 13-05-2008, 18:48
Wolgast's Avatar
Wolgast Wolgast is offline
VW Addict
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 593
Send a message via MSN to Wolgast
Default

Het is egenlijk heel simpel... De dynamo zit aan de bovenkant vast met een lange bout.

Die een paar slagen losdraaien en dan (beste met 2 man) de dynamo en snaar op maximale spanning houden en de bout weer goed vastdraaien. Zo heb ik het destijds gedaan. En dat werkte eigenlijk prima....

Maarre,mijn GTD ligt als een blok op de weg moet ik zeggen. Misschien komt dat omdat ik gasgevulde schokdempers heb. Die heeft de vorige eigenaar gemonteerd zodat ie nu wat beter op de weg ligt en niet zo licht wordt in het stuur op hoge snelheid.
Maar 170 hou je echt geen uren vol hoor. Dan word je doof en steilgek!! Ben ermee naar Nederland geweest vorig week en heb constant rond de 145/150 gereden en dat ging buitengewoon en 1 op 15,5 gereden....

Maar als je je motor nou wat meer vermogen zou willen geven is het plaatsen van een intercooler (Golf TDI) geen gek idee. Loopt ie net ff wat lekkerder mee zeggen ze. Ik zit er zelf ook aan te denken maar mijn vriendin vindt dat ik al genoeg verspijker aan de auto....
__________________
2008-2010; Golf GTD Special '96
2010- ????; Berlingo HDi '02
Project: Golf I Cabrio '86
Reply With Quote