View Single Post
  #5  
Old 24-01-2015, 20:21
vulkanie vulkanie is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jan 2015
Posts: 5
Default

Quote:
Originally Posted by Peter-gti16v
Begint het stationaire toerental meteen te schommelen als je bij stilstand
de voetrem intrapt?

Als ik stilsta en dan de rem of koppeling intrap gebeurt er niks, hij staat dan netjes op 900 toeren.

Als ik bijvoorbeeld 50 rijd, en ik rem alleen dan doet die het niet, maar zodra ik de koppeling er dan ook bij intrap dan schommelt die wel weer. Maar ook andersom, als ik eerst de koppeling intrap en dan de rem, dan schommelt die ook +/- 2 seconden en dan valt die uit en als die niet uitvalt dan gaat die keurig naar de 900 toeren. (Vaak valt die ook niet uit maar heeft die wel de neiging bijna, acculampje knippert dan al snel)

Het komt trouwens ook wel eens voor dat ik de auto laat uit rollen, koppeling alleen intrap om terug te schakelen (zonder remmen) en dan valt die ook wel eens uit.

Hij schokt niet, en stationair loopt die super. Ook als die uitvalt slaat die gewoon af zonder te schokken o.i.d. Als ik de auto weer start dan rijdt die gelijk en het starten gaat altijd in 1x goed.

Als ik de auto start (voornamelijk snachts ivm nacht diensten) dan start de auto fijn en in 1 keer zonder moeite, ook schommelt het toerental niet dan, gaat netjes naar de 900 toeren. Het is alleen in bochten en bij remmen.

Hopend dat jullie het zo een beetje snappen.

Dank alvast.
Reply With Quote