View Single Post
  #82  
Old 19-09-2017, 15:18
v6freak v6freak is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2009
Posts: 418
Default

Quote:
Originally Posted by gijs474
@V6freak: Klopt, het gewicht valt mij ook erg mee, maar ik heb ook niet in de auto gezeten tijdens het wegen en de tank was bijna leeg, maar dit wist de controleur ook... We gaan het zien of het allemaal klopt

Hoe bevielen jouw mk2 met r32 en golf 1 vr6?

Goed punt over de Porsche letters, het zit me zelf ook nog niet helemaal lekker. Er zit wel een R32 embleem in de grille trouwens om het te balanceren.

En het is trouwens ook moeilijk een R32 embleem te vinden wat op de inlaat hoort.. Als ik die gevonden heb, zal ik eens kijken.


De auto's die ik heb laten omkeuren was ook zonder personen uiteraard. Het gewicht van de ledige auto wordt bepaald aan de hand van de hoeveelheid vloeistoffen die in de auto zitten. De auto inclusief vloeistoffen is enkel een rekensommetje van de keurmeester. Althans dat is mijn ervaring.

De Golf1 2.9 Vr6 en de Golf2 R32 liepen fantastisch, ook bij mij waren de ombouws niet zonder slag of stoot gegaan en uiteindelijk heeft Wilco (Dutchbuild) mij hiermee net zo goed geholpen als bij jouw.
De Golf1 liep erg goed en de auto kon het vermogen goed kwijt.
De Golf2 liep nog beter, deze was uiteindelijk afgesteld op 285 pk en 345 Nm. Dit is flink en daarom af en toe beetje wielspin. Beide motoren zijn te zwaar voor enthousiast gebruik, maar dat maakt voor mij niet uit. Ik ben fan van de 6 cilinders en beide motoren hebben hun eigen karakter en subliem geluid.

Ik had op mijn Golf2 ook R32 emblemen geplakt. Deze had ik nieuwe bij de VW dealer gekocht, wellicht kan je daar ook een nieuw embleem kopen voor je luchtinlaat.

Welke type steun heb je gebruikt voor je achterste motorsteun?
Ik zie dat je steunen hebt van Gooi, maar bij zijn Golf1 R32 was de achterste motorsteun kapot gegaan welke hij uiteindelijk heeft moeten verstevigen.
Reply With Quote