View Single Post
  #93  
Old 07-03-2018, 11:46
gijs474's Avatar
gijs474 gijs474 is offline
Volksforum aandeelhouder Mk1 R32 BFH
 
Join Date: Mar 2015
Posts: 185
Default

Kleine update hier

Toen de Golf op kenteken kwam, kon nog net de laatste Cars & Coffee van het jaar mee gepakt worden. Was spannend om voor het eerst een "lang" (was maar 3 kwartier) stuk te gaan rijden, maar het ging gelukkig goed. Ook al is elk piepje en rammeltje zenuwslopend.

Paar foto's van die dag:






(Bedankt Mika Eshuis voor de mooie foto!)



Vervolgens ging de winterslaap in. Ivm school en de winter heb ik er niet veel aan geedaan anders dan wat bedrading netter maken, een paar keer niks anders gedaan dan er in gezeten en schoongemaakt.

Afgelopen zaterdag was het weer zover, einde winterslaap en een paar dagen vrij genomen van school. Golf voorzien van een beurtje, alle bouten nog een keer aangehaald en een klein rondje gereden ivm het zout. Heerlijk!

Foto's van een collega:





Ondanks het zout wilde ik wel heel graag voor het eerst naar de VW-Speed Midwintermeeting op vliegveld Twenthe. Dus de Golf opgehaald en lekker rustig die kant op gereden.
Rond half 1 bij het vliegveld aangekomen, maar ik bleek al aan de late kant te zijn, dus snel naar binnen!

Ontzettend leuk evenement met veel prachtige auto's. Durfde die van mij er bijna niet bij te zetten

Met gezellige mensen gepraat en een flink rondje gelopen over het terrein.

Paar plaatjes die anderen gemaakt hebben. Daarvoor bedankt!








Teruggekomen bij de Golf bleek er een sticker op geplakt te zijn. Begon al een beetje te mopperen over reclame enzo totdat iemand zei dat het een sticker voor nominatie was.

Kortom, ik heb voor het eerst in mijn leven een troffee gekregen!



Iedereen en vooral de organisatie bedankt voor de leuke dag, het was top georganiseerd!


Vervolg voor de Golf wordt wat kleine dingen oplossen die naar voren zijn gekomen tijdens het rijden en proberen zoveel mogelijk te rijden.
Reply With Quote