Thread: Gamers??
View Single Post
  #176  
Old 25-03-2015, 18:03
powah's Avatar
powah powah is offline
Forum junkie
 
Join Date: May 2012
Posts: 1,521
Default

Quote:
Originally Posted by Sven-GTI
Maar als ik iets koop wil ik het liefst wel in 1x goed spul kopen :P Voor 120 heb je niet echt een grote SSD. En de kwaliteit van monitoren van 150 euro vind ik nou niet echt super. Ik wil dan wel een 4k monitor want met 1k kan ik net zo goed op de tv gamen met een ps4

De pc die ik voor ogen had zat dan wel veel hoger in kwaliteit dan bijvoorbeeld de One of PS4. Van een game pc verwacht ik wel minimaal 2k textures en niet lager dan 40FPS maar liever 60


Dus even mijn mening bijstellen: voor een game-pc waarmee ik op hogere kwaliteit kan gamen dan een console gaat het me veel geld kosten



Nog steeds niet met je eens. Je gaat nu ineens helemaal overboard en moet je het beste van beste. Een console draait de games op 30fps op 1k resolutie. Voor een pc die de huidige games op 1k draait op 60fps ben je echt wel veel goedkoper uit dan jij nu neerzet. Maar let's agree to disagree.
Die razer ziet er trouwens wel vet uit. Prijs moeten we het dan maar niet over hebben.


Kef zijn meestal super setjes. Denon avr 1910 ook gehad icm Dali speakers. Heel vol geluid. Ik ben erg gecharmeerd van de Kef KHT 2005 serie als het niet teveel plek mag kosten.
Reply With Quote