View Single Post
  #18  
Old 07-07-2018, 10:16
JBM JBM is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 285
Default

Helaas! Kan geen foto's meer vinden maar wil hem binnenkort ook wel inbouwen in mijn golf 2 NZ. Het is niet zo moelijk, alleen je moet wel beetje creatief zijn inderdaad.

Ik snap je doelstelling, daarvoor had ik hem ook; tijdens lange ritten wil je gewoon soms effe je voet kunnen strekken en bewegen en daarvoor is dit kastje ideaal. Als cruise control is die ook wel grappig alleen moet je toch heel goed op je snelheid blijven letten aangezien dit kastje niks corrigeert. Zal binnenkort ook eens een poging wagen om hem op mijn golf 2 te zetten.

Wel jammer trouwens dat ik geen foto's meer kan vinden van mijn inbouw toen. zal nog eens goed zoeken dan.. haha, moet ze hebben

Edit, heb nog een plaatje gevonden:

(Golf 3 2E 2.0 8v motor)




Op de inlaat zat toen een inbus van een beugel. Die kon ik mooi gebruiken om mijn eigen ALU beugeltje op te plaatsen. Hoop dat je het principe snapt, die cruise control kabel hangt de gaskabel dus gewoon 'vast' zodat ie niet terug schiet. Meer foto's heb ik helaas niet.

Had hem ook in de middenconsole hangen en ik raad aan om zeer sterke dubbelzijdige tape te gebruiken, die tape wat ze er std bij doen is niks.
Reply With Quote