View Single Post
  #3  
Old 15-08-2008, 11:28
G-eert-40's Avatar
G-eert-40 G-eert-40 is offline
Forum junkie
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,655
Default

de polo ziet er heel mooi en origineel uit! ik vind de polo genesis G40 inderdaad standaard ook al heel mooi. model is gewoon al bijna helemaal af.

leuk dat het originele soundsystem er nog in zit, het gaat niet heel hard maar zit zeker een erg mooi geluidje in met 4 speakers en 2 subwoofers (kofferbak en onder dashboard). het polo_G40 embleem zit er ook nog op (redelijk zeldzaam) en de genesis vloermatten (niet meer wegdoen). en de stickers zijn ook erg zeldzaam (60 euro per sticker is niet overdreven).

dakrail is volgens mij standaard, zit er bij mij ook op, heb eigenlijk nog geen genesis gezien zonder.

de g-lader zou je anders een keertje door arno (polo3) hier op het forum laten nakijken. heeft mijn lader ook al 2 keer gereviseerd en erg tevreden over zijn werk.

vraag me alleen af wat dat zwarte blokje is onder je motorkap, net iets linksboven je gasklep?

verder veel plezier met de genesis. heb mijn auto nu 3,5 jaar en had 'm toen gekocht met 96.000 km op de klok en staat nu alweer op 205.000 km. rijdt er met veel plezier in en is met goed onderhoud een heel betrouwbare auto.

grtz.
__________________
volkswagen passat b7 1.6 tdi bmt
volkswagen golf mk4 1.6 8V SR comfort line (verkocht)
volkswagen polo coupe 1.3i GT G40 genesis (verkocht)
volkswagen golf mkll 10 millionen edition 1.6 (rip)
Reply With Quote