View Single Post
  #155  
Old 05-11-2017, 18:26
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,644
Default

Nou, het blijven hangen van de turbodruk is opgelost, was een defecte LMM. Doordat ik er de nieuwe samco slang op gezet had was alles wel dicht en deed de LMM weer iets (of niet net hoe je het wilt zien) de waarde was stationair 0.20 en bij hogere toerentallen bleef hij dezelfde waarde aangeven. Of terwijl mengsel was te arm bij hogere toeren waardoor ik ook wat vermogen te kort kwam.

Opgelost en wel heb ik ook een stuk meer power bovenin nu en de auto loopt fijner. Wel draait hij een minuutje ofzo 1200 toeren bij de koude start (nog niet onderzocht wat dat kan zijn maar schijnbaar gaat de temp. Sensor achterop het blok wel eens defect en kan dat het veroorzaken. Dit was de nieuwe samco slang (aparte vorm toch wel)




Zit ook alleen maar op de APY motoren en alleen pre facelift zonder ESP.

Gelukkig toen het nog even lekker weer was ook nog wat kunnen polijsten, dit zijn foto's van de zijkant voor het poetsen;
















Alles is nu weg, op deze foto glimt hij weer (hij was nog niet gewassen dus de blanke lak resten zaten nog tussen de strip). Je kunt nu ook goed het verschil zien met de deur (die moet nog)

Ook de achterklep is gedaan en is voorzien van een nieuw logo en het nieuwe S3 embleem.











__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
Reply With Quote