View Single Post
  #1  
Old 07-08-2013, 22:19
Geurt Geurt is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 76
Default 1986 Golf Mk2 CL

Na veel meegelezen te hebben hier is het misschien wel eens leuk een topic te openen over mijn huidige daily. Een lang gekoesterde wens is in vervulling gegaan met de aankoop van een Golf. Heb al van allerlei soorten VW gehad, maar nog geen Golf. Het werd een 1986 CL in Polarissilber met classic bruin interieur.

Dit was haar vlak na aankoop:












De plannen zijn eigenlijk om haar helemaal terug origineel te brengen, maar wel geslammed op Fuchsen. De huidige velgen, achterlampen en trekhaak zijn niet echt mijn ding, dus die gaan nog weg. Prioriteit ligt nu bij goed wassen en poetsen, slechte plekken netjes maken, technisch onderhoud doen en nalopen. Voor de winter nog even een setje 14 inch staal wat ik heb liggen opmaken en na de winter een mooie schroefset en nieuwe velgen eronder.

Ben vast begonnen met wat accessoires te verzamelen:


Armorplates doe ik van het weekend. Van de bruine Spucknapf moet de toeterknop eerst even langs de Spucknapf docter. Kan niet wachten die te steken.

Kreeg bij aankoop de originele boxjes en een classic radio (weet niet of die origineel is?). Die eerst maar ingebouwd. Even de bedrading netjes gestoken ook.









Als ze technisch en optisch weer een beetje bij is, wellicht eens uitzien naar een 16v blok en onderstel.
Reply With Quote