View Single Post
  #14  
Old 03-02-2014, 12:36
VeeDubber's Avatar
VeeDubber VeeDubber is online now
Volksforum Crew - S2 Racer
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,800
Default

Quote:
Originally Posted by Ron mk1
Mooie waardige opvolger van de golf
Valt me op dat iedereen van de " oude" garde op latere leeftijd overstapt op een audi...
Of worden we nu echt oud en burgelijk


Voor mij persoonlijk was het een gebrek aan keuze binnen het VW Gamma. Ik wilde graag een 6-cilinder en een sedan, aangezien de Phaeton het gewicht heeft van een tank, heb je verder binnen het VW wagenpark maar weinig keuze.

Quote:
Originally Posted by LRR
Hele mooie auto !! Prachtige kleur inderdaad.

Maar de wielen mogen inderdaad vervangen worden.

Collega van me rijd zo'n Audi maar dan een Avant en die heeft z'n sportonderstel geupgrade met een Eibach Pro-kit (alleen andere veren).
Schijnt een redelijk goedkope upgrade te zijn en de wegligging is aanzienlijk verbeterd.


Enig idee hoeveel cm hij (daadwerkelijk en dus niet volgens het doosje) omlaag is gegaan? Meeste kits specificeren -40 tov standaard. Sportline is al -/-20mm en met 2 cm extra red ik het helaas niet.

Quote:
Originally Posted by Bluepower
Mooie auto!! Beetje weinig km alleen voor een 2.5 tdi uit die periode??
Hou je er rekening mee dat deze blokken bekend staan om zwakke slepers voor de nokkenassen??

Gelukkig wel voor de handbak gekozen, de multitronic icm de 2.5 is al helemaal een drama...


Specifiek op gelet met de aanschaf. Het betreft hier een 163pk BDG motor die al andere slepers en meer olieboringen heeft. Even afkloppen, maar deze zou dus niet de door jou beschreven problemen moeten hebben.




Maar wie heeft er wat leuke velg ideeen? Ik heb nu 2 hele verschillende velgen in mijn hoofd; de 3SDM 0.01:




Of de Touareg Atheos:




Maar andere ideeën zijn welkom!
__________________
Reply With Quote