Thread: Zieron28
View Single Post
  #1  
Old 25-04-2016, 18:55
Zieron28's Avatar
Zieron28 Zieron28 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Apr 2016
Posts: 101
Default Zieron's Polo 6n2

Hallo iedereen!
Ik ben Chiron, 28 jaar en woonachtig te Melle ( regio Gent, Belgiƫ ). Ik ben al sinds mijn 18 jaar bezig met auto's en heb er wel al een aantal in mijn bezit gehad, waarvan 2 projecten. De hobby heeft dan, jammer genoeg, plaats moeten ruimen wegens andere prioriteiten. Nu deze prioriteiten weg zijn gevallen heb ik besloten mij terug te focussen op wat ik graag doe! Ik ben nu 6 jaar in het bezit van een Volkswagen Polo 6N2 die ik op de kop heb weten te tikken via een vriend. De Polo was bedoeld als tussenoplossing omdat ik dringend een auto nodig had. Uiteindelijk heb ik beslist de Polo te houden en dat bleek 1 van de betere beslissingen te zijn die ik al heb genomen. De Polo komt van de eerste eigenaar en is in, zo goed als, perfecte staat. Bouwjaar 01/2000, 1.9 SDI, ongeveer 93.000km en heeft de kleur Bright Green Pearl. Ook is alle documentatie, aanwezig, gaande van een volledig ingevuld onderhoudsboekje tot de aankoopfactuur, handleidingen, enz,... Over de opties valt niet veel te vertellen aangezien ik er geen heb. Hoe het project verder verloopt kan je zien in mijn project pagina.









Reply With Quote