View Single Post
  #67  
Old 26-11-2013, 14:05
DIXI's Avatar
DIXI DIXI is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 428
Default

Na vooral druk te zijn geweest met het golfje heb ik afgelopen tijd ook weer wat aan de daily gedaan. Het interieur was eindelijk klaar bij de bekleder, maar ondanks dat het zo lang geduurd heeft is het wel netjes gemaakt. Nog even gestoeid met niet passende airbagstekkers, uiteindelijk besloten deze gewoon om te solderen. De colourlock was nog niet binnen, dus het schoonmaken en verven moet nog gebeuren.. Niet zo erg want nu vind ik t toch best koud worden in de schuur
Het voorlopige resultaat:






Qua wielen wilde ik eigenlijk adapters van 30mm voorop, en 35 achter, maar er kwam maar niets voorbij van 30mm. De wielen trilde voorop nogal doordat de spacer even dik was als de naaf, en hier dus niet op centreerde. Heb toen de adapters van 35 maar voorop gelegd om te kijken of dit het probleem was, wat inderdaad het geval was. Ik dacht dat dit voor te breed zou zijn en dat het zou gaan aanlopen maar dit viel reuze mee. Toen mooi een setje adapters van 40mm gekocht via t forum. De adapters van 35mm blijven dus voorop, en dan 40mm achter. Of t achter netjes staat weet ik pas in de lente want heb mn winterwielen gemonteerd en alles ligt in de kast te wachten op de zon
__________________
Previous: VW Golf II, VW Polo 6N, VW Bora TDI & VW Lupo TDI
Recent: VW Golf 7.5 Variant GTD & VW Golf 1 GTI 2.0 16v

Assumption is the mother of all fuckups..
Reply With Quote