View Single Post
  #10  
Old 24-10-2018, 21:53
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,644
Default

@Bluepower mijn plan is wel om de zuigers te upgraden inderdaad.Ik wil het eigenlijk zoveel mogelijk bouwen strevend naar dat het blok zelf niet meer uit elkaar hoeft mocht ik beslissen dat ik nog meer power wil. Ik vind een vermogens toename van 100-135pk al best flink en het lijkt me verstandiger daar eens mee te beginnen. mocht ik straks aan de 380pk zitten en besluiten dat ik toch nog meer wil. Wil ik eigenlijk alleen hardware moeten upgraden.

Met 350pk neem ik ook genoegen (om te beginnen) maar ik wil vooral dat het een betrouwbare setup wordt. Ik moet hem toch nogsteeds dagelijks gebruiken. Als ik de juiste basis eenmaal heb, heb ik een makkelijk startpunt om meer power te maken. AGU is wel weer een meevaller want die blokken zijn een stuk goedkoper dan de BAM's of APY's

Geld is natuurlijk (zoals altijd bij iedereen) wel iets wat mee telt, maar ik heb liever dat het iets meer kost en dat het goed gedaan is dan het half doen en het later weer opnieuw te moeten doen. dat kost me aan het eind van het liedje toch meer geld.

Ik heb nu een ME7 (dacht ik) ME7.5 is van een BAM? Stand alone klinkt ook wel goed, maar ik denk dat dat meer een upgrade is voor wanneer alles een beetje werkt, een beetje halltech (o.i.d.) kost namelijk al gauw €1500,- of is het verstandiger dat toch meteen mee te nemen..

Ik lees eigenlijk verder nergens wat over de versnellingsbak, ik neem aan dat die het eigenlijk gewoon aan zou moeten kunnen? Hij is 20.000km geleden gereviseerd en toen zijn er ook bouten in het diff gezet i.p.v. klinknagels.

@Van Limburg waar komt de K04-064 vanaf? Bij mij zit er momenteel een K04-020 op.

1 vraagje,

- Hoe kan ik zien wat voor sportkat ik nodig heb? een 100,200,400cells? Krijg daar niet echt iets duidelijks van gevonden.
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
Reply With Quote