View Single Post
  #60  
Old 30-10-2017, 13:30
Wouter42's Avatar
Wouter42 Wouter42 is offline
Forum junkie
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 1,504
Default

Weinig! Golf staat nog steeds / alweer geschorst, nog niet zo veel haast mee. Heb inmiddels mijn leaseauto ingeleverd en in februari een Lupo 3L gekocht! Fantastisch apparaat, maar het liefst wil ik eigenlijk een rode haha.

Al wel wat leuke upgrades gekocht voor de Lupo, zo heb ik bekerhouders gemonteerd, een setje BBS RW001 op de kop weten te tikken (onder mijn GTI zitten RW2), ook een setje Cambridge achterlichten en van het weekend een schroefsetje gehaald!













Zijn allemaal dingen die ik er eventueel weer van af zou kunnen halen mocht ik een andere Lupo kunnen vinden. Het liefst een rode, dan de BBS goud laten coaten......

De GTI heeft inmiddels wel 312mm schijven aan de voorkant, en is volledig voorzien van Powerflex rubbers. De vaste verlaging van H&R is vervangen voor een schroefset van AP. Tevens een grote rechter spiegel kunnen vinden, evenals een nieuwe linker. Beiden opnieuw laten spuiten, staat 'm wel goed!

Ik wil van het voorjaar beginnen met het bij elkaar rapen van onderdelen, denk hierbij aan een K04 turbo (of een Garrett), spruitstukken, gesmede zuigers, drijfstangen, krukas, dat soort spul.
__________________
Daily: Jaguar XF 2.2D Sportbrake '15
Project: VW Golf 1.8t GTI '99
Reply With Quote