View Single Post
  #1  
Old 20-01-2020, 11:09
Party247
Guest
 
Posts: n/a
Default Startproblemen kr

Goedemorgen,

Ik heb nu sinds een half jaartje een golf 1 cabrio met een 16 kr uit een Scirocco in mijn bezit.
Ik ben zo langzamerhand de auto helemaal naar mijn zin aan het maken.
1 van de problemen die ik getackeld wil hebben voor dat ik straks voor lul sta op de parkeerplaats van een grote meeting zijn toch wel de start problemen die ik ondervind.

als de motor koud is, dan start de auto zeer slecht soms moet ik het wel 3a 4 keer proberen en dan na lang starten slaat hij aan en moet ik spelen met het gas voordat de auto goed stationair gaat lopen.
Als ik een tijdje heb gereden dan start hij vaak tussendoor gewoon snel. Maar als we dan ergens een uurtje stoppen dan is het weer drama.
Voor dat ik de hele auto ga verbouwen ik las hier op het forum iets over relais 53 al weet ik niet goed welke zekeringkast ik heb.
Zou dit helpen? Heeft iemand hier ervaring mee? Of met bovenstaand verhaal?
De auto is keurig netjes maar dit alles is het nog steeds alsof ik in een auto rijd die gewoon nog niet af is en dit wordt zo langzaam aan echt wel een irritatiepuntje.

P.s gisteren gereden en als ik een flauw bochtje neem stottert hij ook weer even(houd in ) en dan gaat hij weer als de brandweer

Alvast bedankt voor het meedenken .

Met vriendelijke groet :

Een mede dakloze
Reply With Quote