View Single Post
  #43  
Old 25-02-2012, 20:51
ewcaddymk1's Avatar
ewcaddymk1 ewcaddymk1 is offline
No personal life
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 2,938
Default

deze week ook weer lekker bezig geweest even met de schakelstangen en de pook vermoeid.
kreeg het met de 4 bak pook en de langen schakelvinger niet voor mekaar
gewoon geen slag genoeg dus het bakje onder de pook aangepast







heb nu zelfs iets te veel slag dus ik moet nog even de schakel vinger beter afstellen

ook het interieur aangepakt deze week vloer geisoleerd met 35mm geperst schuimrubber van de gamma alles lekker vol gepropt zelfs boven op de tunnel.
Daarna de vloerbedekking er in geplakt.
vervolgens donkerblauw skaileer op de achterwand geplakt en de stoelen derin gezet.
volgende week van het zelfde skaileer even een hemeltje laten naaien en dan kan die der ook in.

voor




na







ook nog een zacht dashboard er in gezet ,ik ben nu nog alleen opzoek naar een inbouw raam met rechte zijkanten want de mijne heeft afgeronde zijkanten en dat past niet.

van te vooren alles even lekker in de ML gezet, dan kom je er achter dat er naadjes zijn die nog even afgekit moeten worden rondom het achter ruitje




vandaag met de buurman de downpipe aangepast en volledige uitlaat eronder gezet.
en vandaag mooi weer dus, tijd voor een proefritje bij ons in de straat het blok loopt nog niet erg lekker en rookt nog een beetje veel maar dat komt later wel , wel even een leuke pic. van de kleur bij zonlicht.




lekker kleurtje dacht ik zo
__________________
TSJA ......zeg het maar!!


Caddy '85 >1.6D > 1.6TD >1.9TDI >2.8VR6>2.8 AQP 24v
Reply With Quote