View Single Post
  #1  
Old 24-01-2012, 16:46
DIXI's Avatar
DIXI DIXI is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 428
Default Dixi's Blue Bora

Hey iedereen,
Na me eerst voorgesteld te hebben in het 'Stel je voor'-gedeelte, daar steeds alle updates gepost, maar ik dacht ik zal het toch maar eens verplaatsen naar hier. Even in het kort: Na het halen van mn rijbewijs gestart in een Golf II. Daarna heb ik ff tijdelijk voor lul gezeten in een matte (licht)rode Daihatsu Charade.. Om vervolgens weer terug naar een Golf II te gaan. Nadat deze door mn zusje richting de eeuwige jachtvelden gereden was reed ik een Polo 6n. Vervolgens een zoontje gekregen () en werd het tijd voor een ruimere wagen. Uiteindelijk gekozen voor een VW Bora:







Het is een TDI'tje uit 2000, vrij basic, origineel 90pk maar gelukkig wel iets gechipt naar +/- 110pk.
Heb inmiddels wel enkele dingetjes gedaan, in het begin wat kleine aanpassingen zoals mn ouwe vertrouwde radiootje erin gezet, ander antennetje dr op, lettertjes en dealer sticker van de klep af, en onderandere een embleemloze grill en andere achterlichten gemonteerd. Ook was er vrij snel iemand geinteresseerd in de RS4 velgjes die er onder lagen. Daar zijn mooie BBS Le Mans voor terug gekomen.







Qua muziek is een compo-setje ingebouwd in m’n achterportieren, daar zat nog niets, en twee 12" woofers in de kofferbak, alles aangesloten op een 4x180w versterker. Verder nog een setje voor afstandsbediening op mn cv, AeroTwin wissers erop, en een nieuwe voorruit erin. Daarna wintervelgjes en -bandjes gekocht, en Pilot Bi-Xenon 6000k er in gebouwd.

En daar was ik zo'n beetje gebleven met updaten :P De laatste tijd weer het een en ander geklust. Mn calipers hebben een kleurtje gekregen en de BBS'en hebben een nieuwe eigenaar. Deze hebben plaats gemaakt voor RS6'jes in 18".




Ook heb ik nieuwe led-knipperlichten aan de zijkanten geplaatst, en heb ik pas nog een setje US-knippers aan de koplampen gezet. Afgelopen week nieuwe VW-naafkappen gehaald voor de RS6'jes, want hier zaten nog originele audidoppen in. En mn oude radiootje heeft plaats gemaakt voor een nieuwe Sony MEX-BT3900u

En tenslotte vandeweek weer een pakketje binnengehad: een K&N inlegfilter, dus meteen maar ff verwisseld met de papieren variant.

Zo. Dat is ook weer bijgewerkt haha :P
__________________
Previous: VW Golf II, VW Polo 6N, VW Bora TDI & VW Lupo TDI
Recent: VW Golf 7.5 Variant GTD & VW Golf 1 GTI 2.0 16v

Assumption is the mother of all fuckups..
Reply With Quote