View Single Post
  #184  
Old 26-01-2015, 10:15
g-loudertje's Avatar
g-loudertje g-loudertje is offline
Postwhore
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,172
Default

Quote:
Originally Posted by Misha
Ja zag ik inderdaad, die skirt heeft voor 't achterwiel zo'n hoger lipje wat dan doorloopt naar de achterbumper. Optisch oogt de achterbumper nu veel lager dan de skirt, vooral bij een lichte kleur (waar je veel contrast hebt met het kunststof) ziet dat er heel raar uit, vind ik. Bij een donkere kleur is het minder storend.

Bij mijn oude mk5 (TDI) had ik de achterbumper ook zoals jij, maar dan wel de skirts en voorlip ook in kleur, middelste lipje van de voorbumper dan weer zwart. Vond ik een heel mooi geheel. Moet zeggen dat ik bij een GTI wel voor alles kunststof zou gaan, hangt ook wel van de kleur af.






Als je de foto's weg wil hebben moet je 't zeggen trouwens hoor


Niet overdreven zuinig inderdaad, nu is de jouwe wel gekieteld. Ik rij dagelijks een heel stuk over de n65 tussen Tilburg en Den Bosch, dat is een 80 km/u weg. Ik denk dat je op zo'n stuk wel wat zuiniger zou moeten kunnen rijden? Ben een beetje aan het oriƫnteren, wil misschien terug naar 1 auto (daily & hobby).


Snap wat je bedoeld. Loopt niet in 1 lijn door. Heb de auto zo gekocht en vond het mooier staan zo dan volledig kunstof.
Wellicht dat orgineel zuinig zou kunnen zijn maar daar stoor ik me niet aan. Ben blij met de rijkwaliteit en geniet elke dag weer hoe fijn die rijdt. Dat mag wat mij betreft wel wat kosten

Foto's is geen probleem. Was een gaaf ding!
De gti is eventueel te koop or
__________________
Daily: Bmw f30 320d
Fun: Porsche Boxster S
Reply With Quote