Thread: Mijn Jetta
View Single Post
  #1  
Old 10-11-2005, 21:41
Jurgen Santana's Avatar
Jurgen Santana Jurgen Santana is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,526
Default Mijn Jetta

Ik zal ook eens een topic over mijn auto beginnen. Echt veel bijzonders is het niet maar ga er hoop ik toch genoeg meedoen om het een beetje interessant te maken. Het is weer een Jetta 2 geworden. Een jaartje ouder dan de vorige maar het ging mij vooral om het originele schuidak (ipv naderhand ingebouwd kanteldak) en de 1.8i met 100PK (ipv 1.6 carburateur met 70PK). Ik mis alleen wel het metallic zwart van de vorige. De kwaliteit van Tornado-rood zonder blanke lak laag is niet echt super.

Heb alleen nog maar foto's van een paar maanden terug. Samen met de voorganger die verkocht is aan een collega-MIVWer.







Een van de eerste dingen die vervangen is is de motorkap.




Hier zat een aardige deuk in. Gelukkig kon ik voor een zeer zacht prijsje een motorkap bij Matheo halen. In de goede kleur zelfs! Het front was ook beschadigd, dit is vervangen door een Golf 2 front met dubbele lampen. Heb er alleen nog geen foto's van.

Enige waar ik nog een foto van heb is van de Jetta met de huidige velgen. Azev A in 16"x7,5J rondom, deze komen bij OakgreenVr6 vandaan.




Er zijn ondertussen al wel meer dingen aan gedaan. Maar daar zal ik eerst foto's van maken.
__________________
WWW.MIVW.NL
Reply With Quote