Thread: Mijn Jetta
View Single Post
  #17  
Old 04-12-2005, 15:35
Jurgen Santana's Avatar
Jurgen Santana Jurgen Santana is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,526
Default

Zo we zijn weer een stukje verder, de distributieriem en waterpomp zijn vervangen. Dan zit zo'n airco behoorlijk in de weg. Ik heb er minstens vier keer zolang over gedaan als normaal.

Verder zit er nu een Golf 2 front op, op de voorschermen zitten nu G60 wielranden incl. G60 wielkuipen (achterkant volgt nog), de achterklep is voozien van een originele spoiler en er hangt een Simons uitlaat systeem onder vanaf de katalysator. Verder ben ik begonnen met de inbouw van centrale deurvergrendeling, elektrische ramen en spiegels.

Afgelopen zaterdag heb ik de vooras voorzien van een FK schroefset, polyuretane draagarm rubbers, nieuwe remslangen, wiellagers, G60 remmen met geperforeerde Zimmermann schijven, veerpootlagers van een Golf 3 (5/100 onderstel en de latere types Golf 3) en ik heb nog een "Querlenckerabstutzung" gemonteerd. Dat is een verstevigingsstang tussen de draagarmen in.

De achterkant moet volgende week omlaag en hij moet hoognodig uitgelijnd worden.

Hier wat foto's:

Golf front, donkere knipperlichten en G60 randen.



G60 remmen



Achterklepspoiler en uitlaat



En nog wat interieur foto's, dit interieur is binnenkort overbodig, dus als je interesse hebt meld het even.




__________________
WWW.MIVW.NL
Reply With Quote