View Single Post
  #40  
Old 17-02-2016, 14:01
Marco R29's Avatar
Marco R29 Marco R29 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 242
Default

Project is nog levend
Mede dankzij mn sleutelvrienden, ben zelf nogal regelmatig afwezig geweest door verschillende omstandigheden. Het is dan echt top om te zien dat er hulp komt, zonder dat je er om vraagt!

Ondertussen is dus de voorruit vervangen (was wat milky in 1 hoek), is de volledige uitlaatlijn eronder gekomen, kachel terug erin met frisse kachelradiateur, en setje verstelbare toplagers gemonteerd.





(draadeinden nog inkorten)

Vandeweek de lengte van de remleidingen opmeten om met flexibele delen deze uit het zicht te monteren, en de maten voor de radiateur opnemen om er een op maat te laten maken.

Vraagje:
Nu kwam ik bij het vervangen van de carterpan erachter dat de aanzuigmond van de oliepomp mist. Aangezien ik deze nergens meer kan vinden, ben ik gaan zoeken op internet. Maar kan deze nergens los vinden, alleen complete pomp
Weet iemand wellicht een adres waar alleen het aanzuigmondje los te verkrijgen is? En zo niet, is er een specifieke reden dat er bij de KR pomp een soort van plastic kapje bij zit, en bij de ABF pomp niet, en heeft t nut om een ABF pomp op een KR te zetten (behalve hogere opbrengst pomp)?
__________________
Golf MK1 '78 - Inarisilber
Reply With Quote