View Single Post
  #16  
Old 03-01-2011, 18:47
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 2,641
Wink onderdeeltjes gevonden...

onderdelen en...
Vandaag ben ik even naar sloperij Rutten, Velserbroek geweest.
Eigenlijk een beetje voor de fun ff kijken... Er stond nog slechts één Corrado...
...maar dat was toevallig wèl een 16V uit 1992
Daar heb ik wat schakelaars, een ventilatieroostertje en de twee middelste achterlicht-delen uit gehaald.
(als je nl. goed naar de eerdere foto's hebt bekeken, zie je dat één van de achteruitrij-lichtjes door X ook rood is gespoten... )
Ik wil deze vóór het rood spuiten, nèt als bij mijn vorige C, gedeeltelijk afplakken zodat ze wèl gewoon wit licht stralen,
maar ongebruikt iets minder opvallen.
(...en daarna dus aflakken met blanke lak; 's kijken of dat idd het snel weer verkleuren tegen gaat)
zó moet het worden, dus:



'streepsgewijs' afgeplakte achteruitrijlampen

...auspufanlage!
Gelukkig was het dus ook nog eens een 16V...., want wÃ*t zat er nog steeds onder?! Bijna de gehéle uitlaat, vanaf de katalysator!
(...dat geeft ook niets, want die was al 'voor mij' geregeld )

Dus ik ben wat de uitlaat betreft meteen in één keer klaar:
de vlammendover, de middendemper ('pannekoek' ) èn een Bosal einddemper, die er volgens mij nog niet eens zó heel lang op heeft gezeten; aan de kleur te zien... + ook nog eens alle ophang-rubbertjes
De middendemper moet wel iets aan gelast worden (scheurtje bij de einddemper-aansluiting), maar al-met-al was het tòch een koopje!



natuurlijk nog wel iets opknappen, maar alle uitlaatdelen zijn iig gevonden!
__________________
VAG-PAST:
MkII 1.3 'KAMEI X1'/
MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice'
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote