View Single Post
  #11  
Old 05-01-2009, 19:05
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 2,641
Smile Twee weken na de ontdekking

(vervolg onderdelenjacht)

29/12:
Lekker een weekje weg; oud en nieuw vieren in Hattum in een soort van Hans en Grietje-huisje!
Maarrr... wèl via Ruurlo op de heenweg, want daar staat nl. een F&I bij 'autodemontage ATC'.

Daar aangekomen, zien we dat de motorkap en de bumper al zijn verdwenen
(Gelukkig waren die van de week al geregeld, oef! )
De spatborden waren er gelukkig nog wel...
Natuurlijk waren we niet op de bonnefooi gegaan, maar had de vrouw deze met haar lieftallige telefoonstem al tijdig via de GSM gereserveerd

Ondanks dat ik zelf diverse gereedschappen mee had, was één van de medewerkers al 'lekker' (lees: in de vrieskou) bezig met de demontage ervan. Sterker nog: de rechter kant lag er al vanaf!
Dit was wel een flinke meevaller, want ik zag mezelf al met blauwe vingers verder naar het vakantiehuisje rijden...
Maar ik ben toen toch ook maar aan de gang gegaan en heb de beide dorpelbeschermers èn de bevestiging daarvan, voorzichtig van de incomplete F&I afgehaald (véél dubbelzijdige tape!)
Daarna heb ik de jongen maar ff geholpen met het linker scherm, want er zat errug veel kit aan de deurkant...

Al met al een uurtje bezig geweest èn een kop koffie gehad om weer op te warmen. Totaal: €250,-
Tsja, best prijzig, maar we hebben dan wel:
de beide spatborden in de goede kleur, inclusief de kunststof binnen/spatschermen, de juiste spatbordrandjes, de schaarse Fire and Ice-logo's èn de dorpelbeschermers, compleet met alle bevestigingsdelen.



hier liggen ze al thuis in de 'opslag'... (lees: logeerkamer)

5/1:
Vandaag zijn we weer thuis gekomen; er lag een hoop E-mail en post op ons te wachten. Tussen de post ook twee afhaalformulieren van pakketjes:
één voor een Fire and Ice-jas(!) en één voor een einddemper voor de GTI.
Het is een dubbele Sebring met 2 X Ø90 mm inox eindstukken. Deze komt uit Bergen (L), maar wèl via de TPG, deze keer. Inclusief verzendkosten: € 50,-



2 X Ø90 mm, nèt schoon gemaakt, want er zat nogal wat zand en kiezels bij...

We hebben nu alles bij elkaar gesprokkeld, op 4 banden en een goede accu na!
(en dat zijn voor jullie trouwens tòch geen interessante foto's )

Oh ja, alleen de auto staat nu nog in Amersfoort...
Gaan we zo snel mogelijk regelen
__________________
VAG-PAST:
MkII 1.3 'KAMEI X1'/
MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice'
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote