View Single Post
  #11  
Old 08-09-2019, 00:08
Tweedehands Tweedehands is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2019
Posts: 13
Default

Ben ik weer, weer aan het werk dus wat minder tijd helaas.
Heb even zitten kijken naar zo'n VCDS set maar dat ik nog een prijzige aangelegenheid. Verder vroeg ik mij op dat moment af: Helpt het?
Ik had het er met een collega over en wij dachten: het lijkt op iets van een slechte aardverbinding -ergens-.
Als ik uit laat lezen en de melding is dat er een storing is in voeding van het dashboard dan weet ik niet meer dan nu. Ik moet gewoon die plek vinden waar het zit maar dat zal de VCDS ook niet vertellen toch?
Geen resultaat is ook een resultaat, maar schiet niet erg op zo
Ik heb nog wel weer een stuk gereden en de ene keer is er ineens een storing voor een halve minuut ofzo en de volgende keer nergens last van.

Weet iemand of dashboard en radio en climatecontrol ergens samen een massa hebben? Of moet ik het toch ergens anders zoeken?

Laatste ontwikkeling vandaag: nadat het dashboard even uitgevallen was stond er ineens een paar seconden: "generator werkstatt" op de display. Die melding heb ik een maand of drie geleden ook een keer gehad. Zou er dan toch iets in de dynamo haperen? Maar dan had er in Frankrijk toch een melding gelezen moeten worden? Ga nu toch maar eens met een computer laten uitlezen.
__________________
Passat 3B6 2.0 20V
Reply With Quote