Thread: Wildeknak`s mk1
View Single Post
  #54  
Old 10-01-2009, 12:22
wildeknak's Avatar
wildeknak wildeknak is offline
VW Guru
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 776
Default

Quote:
Originally Posted by Type 17
Aan de achterasopnames is die nog goed? Aan je wagen zijn als ik `t goed zie, al eens eerder wat laswerkzaamheden uitgevoerd, of niet? Ik meen zo wat oude lasnaden/punten in de wielkasten te zien zitten.

Het plaatwerk voor aan de binnenkant om de gordelhouder zal `n probleem worden, denk dat je daar zelf `n plaatstuk voor in vorm moet maken (of laten maken), zou niks meer voor te krijgen zijn meen ik eens te hebben gelezen in het forum van de Golf 1 IG, daar had ook tenminste iemand bij zijn auto op die plaats doorgeroest. Voor buitenscherm is nog vanalles te koop, iig imitatie zover ik weet.

Suc6 met de werkzaamheden!


Hey bedankt voor je reactie...

Er is idd al meer aan geklungelt..!! Maar jah het is een ouwe bak en weet niet wat er allemaal aan gebeurd is in zijn leven

De door gerotte plekken krijgen ook een nieuw stuk plaat materiaal om het weer hard te krijgen!!

Schoonheid prijzen zal deze dame toch nooit meer krijgen haha

Greetzz..!!

Quote:
Originally Posted by jettaboy
beste, vraagje over de velgen ronald turbo
hoe heb je opgelost ,met de et 37
ik heb de zelfde velgen maar 195/45/15 en de uwe ziijn 165 45/15
en bij u raken ze de veren
hoe opgelost welk merk van veren


Ik had mijn auto met een V-maxx schroefset verlaagd op stalen wielen!
Toen ik de Ronal`s eronder wou gooien liep de rand van de velg aan de binnenkant tegen de Stelflens van de schroefset aan..!!

En heb het dus simpel opgelost door de scfroefset iets hoger te draaien..!!

Dan krijg je dit...



Hoogte met band..



Vind het zelf niet helemaal mooi want wou de voorkant eigelijk lager hebben dat de band ook nog in de wielkast zou zitten

Hopelijk kun je met deze info verder..!!

Greetzz..!!
__________________
Bad news : Time Flies
Good News:
You're The Pilot
Reply With Quote