View Single Post
  #183  
Old 13-11-2014, 12:28
yuli's Avatar
yuli yuli is offline
Forum junkie
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,846
Default

Quote:
Originally Posted by vwjohnny
waarom de spoiler schakelaar van een corrado?

of heb ik wat gemist?

Schakelaar doet nog niks, positie daar is voor de koplamp verstelling toch officieel? Vond het wel grappig om een corrado schakelaar daar te plaatsen. Zit er aan te denken om mijn elektrische hirschman antenne daarop aan te sluiten.



Ik heb nog wat dingetjes gedaan En wat zaken afgelopen periode bij elkaar verzameld.

Optisch;
Terug van meegespoten bumpers naar "orgineel" gegaan. Ik was de voorbumper met het chrome randje na 9 jaar zat. Daarbij had de voorbumper wat beschadigingen en heb ik geen chromen biesje meer maar de GTI biesje.









GTI wielrandverbreders geplaatst. Ondanks dat ik een kwalitatief goede set heb gekocht was het best nogal wat werk om het mooi aangesloten te krijgen en dan geen foto maken van het resultaat. Op deze foto zie je een vierde van het werk;



Verder heb ik een nieuwe achterkleprubber geplaatst.

Plannen voor deze winter;
- Plaatsen nieuwe benzinetank. Ik heb een nieuwe tank liggen.
- Nieuwe achterasrubbers plaatsen.
- Orginele stabilisator klemmen plaatsen voor de achteras. Heb een nieuw setje liggen.
- Ombouw van trommels naar schijfremmen achter. Ik heb hiervoor alles verzameld; astappen, schijfremmen, wiellagers, remklauwen, handremkabels, de juiste remdrukverdelers.
- Zwarte 4 delige stikker plaatsen achterklep (GTI)
- Zilvere GTI striping plaatsen
- Daarna ga ik waarschijnlijk terug van chromen lijsten naar zwarte lijsten.

Momenteel staat de golf bij een sponsor van dit forum (wellicht doet hij zelf nog een update als hij dat wil anders zeg ik namelijk niet wie het is ). Er zijn een aantal punten niet inorde waar ik ondanks hulp en goede raad niet aan uitkom. Waarschijnlijk is het iets elektronisch maar 100 procent zeker weet ik het niet. Kan dus ook goed uit een andere hoek komen. Er is in iedergeval iets mis met de vervroeging en een te hoge stationair loop dat is in iedergeval duidelijk.
Laat ik het zo zeggen; Ik kom er niet aan uit en zit er ook veels te diep in! Dat weet ik en schaam ik me ook niet voor. Ik heb het geluk dat iemand met veel ervaring er naar wil kijken en begint weer bij de basis.

wordt vervolgd...
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR
VW Golf 1 - 1983 - PG G60
VW Corrado - 1989 - PG G60
VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H
Reply With Quote