View Single Post
  #2  
Old 07-05-2006, 22:43
412 le's Avatar
412 le 412 le is offline
Forum regular
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 75
Default

Ik had de klus uitbesteed aan imand in zeeland,
en aangezien ik in Zoetermeer woon kon ik niet dagelijks gaan kijken hoe het ervoor stond.
Toen de het lassen eindelijk zo'n beetje gedaan was bleken de koplampreflectoren allemaal verroest te zijn,
het heeft me weken gekost om een komplete set te krijgen (betaalbaar tenminste),
maar is wel gelukt.
Door allerlei omstandigheden heeft het dus meer dan een jaar geduurt,
en omdat de carrosserie zo slecht was en omdat ik vrijwel geen budget had om hem helemaal strak te laten maken en spuiten
werd besloten om hem iig gekeurd te krijgen en zou ik hem zelf afmaken.

Deze zaterdag hebben we hem eindelijk opgehaald






Hij had een jaar in weer en wind buiten gestaan en zag er dus niet uit.
Omdat de brede(en niet passende) velgen aanliepen op de gereconstrueerde spadborden zijn er weer standaard
Kevervelgen onder gezet en zijn we in het zonnetje weer naar huis gereden




Thuis aangekomen hebben we hem gelijk schoongemaakt en geschuurd en hebben we een pot matzwarte industrielak op de auto leeggerold.




We hadden helaas te weinig voor het dak, maar eind van de week krijgen we een nieuw blik.




De achterschermen gaan we ooit nog strakmaken en opnieuw doen, maar voorlopig staat dit wel ruig
In de tijd dat we de auto niet hadden heb ik wat leuke spulletjes verzameld om eraan te hangen
zoals een set verstralers met retro "KC" hoezen:




Een mooi mistachterlicht:




En een zeldzaam Pininfarina logo(onwerper van de 411/412. Echt waar!) dat precies op de bevestigingsbult van de kentekenplaat paste!




Hij ziet er nu dus zo uit:







Morgen komen er nog bolle merkloze chroomdoppen op de wielen en volgende week word het dak ook zwart.
Waarschijnlijk komt er nog wat pinstriping op. De foto's volgen uiteraard.

Ik zie jullie op de meetings!

Greetz, Telly.

Special thanx to Don en Breadfan83.
Reply With Quote