Thread: Voorstellen
View Single Post
  #1  
Old 27-06-2020, 09:22
Heisenberg Heisenberg is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2020
Posts: 49
Default Voorstellen

Ik ben Wouter uit Oostnieuwkerke ,dat ligt bij Roeselare in Belgie en ben 32 jaar.
Van kleins af aan ben ik al gek oo een golf 2 ,mijn grootouders hebben altijd met een golf 2 gereden en ik was verzot op die wagen.
Ik ben in het bezit van een skoda superb ,een peugeot partner 3-zit en sinds kort over een golf 2 gti 8V uit 1990

De golf is afkomstig uit nederland waar hij maniakaal onderhouden is geweest ,mssn herkent de eigenaar wel zijn wagen hier.
Het is daarna wel wat bergaf gegaan jammergenoeg.
Daarom wel ik nog enkele dingen terug aanpassen naar origineel en heb ik ook wel wat vragen.
Het origineel stuur zit er terug op dus ik heb nu een 4 spaaks bbs stuur te koop.
Ook wil ik een originele radio maar daar had ik wel zeker wat vragen over ,dus er komt ook een ganse muziek installatie te koop 😅.

Maandag mag deze binnen om te laten polieren dus ik zie er wel naar uit om hem terug op en top te krijgen .







Te koop heb ik een 4-spaaks bbs stuur en een ganse muziek installatie.

Ik ben nog opzoek naar info over een originele radio van een golf 2 gti ,je hebt verschillende modellen zoals de alpha beta delta gamma maar ik kom er echt geen wijs uit welke ik nu net moet,dus enige info is steeds welkom.
Reply With Quote