View Single Post
  #70  
Old 08-09-2023, 20:02
Wouter42's Avatar
Wouter42 Wouter42 is offline
Forum junkie
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 1,504
Default

Hoi! Ik leef nog, de Golf staat er ook nog steeds. afgelopen jaren wat aan de hobby geslagen met het demonteren van Golfjes, ff ernstig ziek geweest, wat onderdelen voor mijn GTI project verzameld en sinds een paar maandjes een nieuwe daily.

Inmiddels staat de Golf er wat sneu bij;



Augustus 2022 de AGU motor eruit gehaald en verkocht. In de tussentijd een Golf uit 2001 op de kop getikt met een AUM motor. Ook een ton minder meters gemaakt, dus een ideale donor. Heeft ook cruise, ESP en stoelverwarming, dus de complete kabelboom ga ik ook overzetten.




Daarnaast is het verzamelen van (zeldzame) goodies voor de MK4 een klein beetje uit de hand gelopen (dit is niet te koop);



Had de schuur eerst tot de nok vol liggen met onderdelen voor de handel, maar heb dat een paar weken terug eindelijk allemaal weggedaan. Ruimte voor spullen voor mijn eigen auto!

De huidige stand van zaken, met mijn nieuwe daily;



De XF even de filters vervangen, nieuwe olie, bak laten spoelen en een stage 1 tune. Verder lekker meters vreten en aan de Golf werken!

Wat er nu nog te doen staat;
- interieur kabelboom, pedalen, schakelmechanisme en remcilinder verwijderen uit donorauto.
- De GTI kaal trekken zodat ik hem klaar kan maken voor het plaatsen van de nieuwe kabelboom.
- AUM motor erin, alles netjes aansluiten.
- Porsche remmerij monteren.
- Zodra die loopt, APK erop, paar maandjes rijden, AUM op kenteken zetten.
- AUM motor eruit, uit elkaar, forged parts, grote föhn, koets overspuiten, etc.

Tot de volgende!
__________________
Daily: Jaguar XF 2.2D Sportbrake '15
Project: VW Golf 1.8t GTI '99
Reply With Quote