View Single Post
  #18  
Old 17-09-2004, 12:20
Christiaan's Avatar
Christiaan Christiaan is offline
Approaching the redline...
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 9,219
Default

Quote:
Originally Posted by VolksWoute®
Marco,weet je wat is als je ergens jaren voor betaald en je gebruikt het en het valt je dan tegen ,omdat je bijvoorbeeld in Groningen met een kapotte koppeling staat en je woont zelf in Den-Haag en Route Mobiel zet je bij de dichtsbijzijnde garage in Groningen neer,dan ben je niet blij.Plus dat je met een hoop geregel zit,vanwege vervoer ,want de vervangauto krijg je maar maximaal 2 dagen.

De ANWB brengt je wel naar Den-Haag als de auto het waard is en geeft je ook diezelfde twee dagen vervangend vervoer,maar je hebt dan wel je auto dicht bij huis.

Ik moet er toch echt niet aan denken dat ze mijn bus ergens in Nederland gaan repareren,bij een bedrijf wat ik niet ken en dan ook nog eens ver weg zodat ik geen oogje op hem kan houden.

Geef mij maar de ANWB,ook als moest ik er voor betalen..


Juist!!

Heb dus een keer met m'n mk1 GTI met een kapotte benzinepomp gestaan (onderweg naar Mania) vlakbij ben bosch, anwb is gekomen, heeft voor mij rondgebeld voor een andere pomp (en gevonden!!) en de auto netjes naar m'n vriendin thuis gebracht!

Ik blijf echt bij de ANWB....ook al moet ik er meer voor betalen, de personen die ik tot nu toe tegen ben gekomen van de ANWB, begrijpen dat iemand helemaal verzot kan zijn op zijn auto, en dragen ook echt zorg voor je auto. Wil niet zeggen dat routemobiel dat niet zou doen, maar ik wil het niet uitproberen
Reply With Quote