Thread: MK4.Kajo
View Single Post
  #1  
Old 13-06-2010, 21:14
MK4.Kajo MK4.Kajo is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 7
Default MK4.Kajo

Hallo mensen.

Ik wil me even voor stellen ik ben Kajo Te Nuijl.
Mijn woonplaats is Heerde (Gelderland).
Ben 20 jaartjes en me eerste auto is een golf 4 1.6 SR uit 99.
Zit ook op vwforum onder de naam Klojo-kajo

Nu eerst een paar foto's

Toen ik hem kocht 11 Maart 2009










Tijd mee rond gereden. Toen was ik de wiel doppen helemaal zat dus maar een paar wieltjes aan geschaft.Een stel opknappers , Zo zag het er allemaal uit toen het klaar was 215/40/17'' 7.5 j imitatie bbs

Dat was 24 aug 2006.










Coaten en shit allemaal gedaan. De Coating weer van de rand gedraait omdat meneer weer een gepolijst randje wou hebben

Dagen met de hand aan het schuren geweest in de schuur en polijsten maar het mocht er wel wezen.





Eindelijk klaar maar ik vond ze weer te klein Dus al gou wert er al weer gekeken naar andre wieltjes.

Toen een Klein ongelukje gehad op 4 okt 2009
Een slipertje gemaakt en met de kont in de sloot weinig schade allen een paaltje en prikkeldraad in de klep Dus dat wert restylen en spuiten
Maar ik dacht weetje wat laat gelijk de strippen in kleur spuiten enzo dus ook meteen maar mee genomen













Toen was het eindelijk klaar




15 april 2010 al weer




Voor 2010 nog keertje op nieuw polijst.Maar toch op uit gekeken.

22 mei 2010

Dus er wert al gekeken naar wat anders Ik dacht eerst weer een set opknappers te kopen 18'' 19''.Maar klaarmaken en zo kun beter een nieuw setje kopen. Ik had eerst een setje 19'' Mono Sportec wielen gekocht maar die meneer ruilde zijn wagen in met mijn wielen.Dus het wert een nieuw setje 19'' Golf type 5 r32 wielen met valken Fk 450 215/30/19 compleet nieuw







Meteen een dag later maar een schroefset besteld bij SKG uit Lichtenvoorden een schroefset van V-maxx..







31-05-2010
Op mijn verjaardag er meteen onder gegooit dat schroefsetje.










Nog iets of wat een spoorverbreder achter doen.Maar dat komt wel
Ik heb de golf nog ietje naar benede geschroeft dus nog lager. Ik kon het niet laten

Nou das was het wel zoon beetje.Ik hoop dat ik het zo een beetje in het kort heb geschreven wat ik allemaal gedaan hebt me golf

Vandaag naar me eerste Treffen geweest met de golf. In Leeuwarden met V.A.G fryslan. Dus foto's daar van mij auto zijn onder weg

Ik zal morgen eerst wel veder gaan.Ik heb nu last van de vingers van het typen haha

Groeten kajo
Reply With Quote