View Single Post
  #27  
Old 12-07-2014, 10:57
Deckedm Deckedm is offline
VW Guru
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 844
Default

thx, vanaf na het weekend even wat pics.. bumperbalk al aangepast op het werk, nieuwe 300kmpu tacho geinstalleerd.. boostleakje gefixed..
Volgende week bezig met de remklauwen netjes maken..als het goed is ook volgende week de schijven binnen, dus misschien er dan ook maar gelijk onder klappen... weet niet wat de RDW daar van zegt.. anders even wachten tot op kenteken.

Bestuurdersstoel zit wat los in de rail, geen flauw idee hoe ik dat even moet fixen, iemand een idee?
Accu moet vastgezet worden.

Intercooler omhoogbrengen en paar ic buizen aanpassen, dan kan de VR6 bumper er voor, Golf 3 Hellas zitten er al in.

VR6T logootje besteld voor op het kontje.

Nog even fotootje voor de mensen die niet weten hoe groot een Cayenne 6 pot remklauw is, is zelfs nog groter dan de Gallardo 8 pot die ik onder de Audi had, dit is mijn 3e setje en ik schrik iedere keer nog als ze zie... gewoon huge!



Wil vogende week even vaart maken en dan rap naar de RDW voor kenteken, als iemand nog tips heeft waar ik om moet denken etc dan graag.. een motorsteuntje is ook iets minder aan het worden, geeft dat nog problemen voor de RDW?

Zodra op kenteken gelijk door en wordt de uitlaat aangepast.. te weinig VR sound en teveel dempers en brut..

Fijn weekend!
__________________
Speed Kills,Drive a Honda and Live Forever
Reply With Quote