View Single Post
  #1  
Old 24-02-2018, 12:12
niels97 niels97 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2018
Posts: 5
Default golf 2 1.6pn motorische problemen

goedemiddag,

Mijn naam is Niels, en ik rijd zelf een golf 2 1.6
Ik heb deze auto nu een half jaar in mijn bezit, waarvan mijn moeder de eerste 5 maanden ermee heeft gereden omdat ik op zee zat.
Zij heeft zelf nooit problemen gehad met de auto, en ik heb probleem na probleem.

Eerst liep hij met momenten hoogtoerig in stationair, dit bleek een niet goed aangesloten vacuumslang te zijn.
Hierna kwam ik erachter dat de voetpakking kapot was, dus hier een nieuwe voor erop gezet.

De laatste 2 weken heb ik dat de motor uitvalt bij het aftoeren en dan in de koppeling valt hij uit, mijn batterijlampje en olielampje gaat dan branden.
Dan is hij weer aan te krijgen door de koppeling op te laten komen.
Ook valt mijn motor zonder waarschuwing uit, en hij was dan alleen aan te krijgen dmv de startmotor. Dit probleem heb ik nog steeds.

hierna had ik het probleem dat mijn rotor kapot is gegaan, deze vervangen.

Op het moment kan ik geen kilometer meer rijden zonder dat mijn motor uitvalt onder het rijden.
Nu is het zo erg dat als hij uitvalt ik een flinke stoot gas moet geven om hem lopend te houden.
Zonder gas te geven loopt de motor op de startmotor, en zodra ik deze loslaat valt de motor uit.

Kan iemand mij vertellen wat er met mijn auto aan de hand is? Of in welke richting ik moet gaan zoeken.
Ik ben zelf redelijk technisch aangelegd, jaren aan brommers gesleuteld, maar hierbij tast ik in het duister.

Alvast bedankt!
Reply With Quote