View Single Post
  #27  
Old 30-11-2008, 21:57
Audilimburg's Avatar
Audilimburg Audilimburg is offline
Postwhore
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,082
Default

De afgelopen dagen weer wat progressie gemaakt met de Golf.
De auto is weer een stukje verder gedemonteerd en ik ben ook bezig om de motor kaal te maken zodat deze uitgebouwd kan worden.

De onderdelen die ik van de motor afhaal worden direkt gereinigd/geborsteld en indien nodig opnieuw zwart gespoten.

Hieronder een aantal nieuwe foto's;

Nieuwe platen gehaald;



Radiateur en ventilator verwijderd. De lak van de ventilatorkap was flink verweerd, dus die hebben we eraf gehaald en daarna in de primer gezet;









Ruitenwissers voor en na;



Bumpersteunen voor en tijdens;



Luchtfilterelement voor en tijdens;






Vandaag ook de ramen uit de auto gehaald. Omdat de rubbers allemaal uitgedroogd en kapot waren heb ik die eruit gesneden. Alles rubbers zullen vernieuwd worden;



Alle ramen zijn eruit;



Dit weekend ook begonnen aan het ontwerp van hoe de auto moet worden



Een probleem waar ik nu tegenaan loop is dat ik de deuren niet kan uithangen. Volgens mij zijn de deuren al eens uitgehangen en zijn de oude boutjes hiervoor opnieuw gebruikt. Het zijn imbus boutjes en daar heb ik echt een hekel aan omdat ze vaak snel dolgedraaid zijn en dan krijg je ze dus niet meer fatsoenlijk los. Dus als iemand nog tips heeft... graag!

Het zijn tot nog toe vrij kleine dingen die gedaan zijn, maar die kosten wel heel veel tijd. Gelukkig is het resultaat netjes en dat geeft veel voldoening en energie om door te gaan met de andere prutswerkjes.
Reply With Quote