View Single Post
  #32  
Old 27-12-2008, 01:19
Audilimburg's Avatar
Audilimburg Audilimburg is offline
Postwhore
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,082
Default

We hebben de afgelopen dagen weer niet stil gezeten, maar om nu te zeggen dat we flink zijn opgeschoten, nee...dat niet, maar we komen er wel.

De auto is nu helemaal kaal, alles is er af en er uit en de volgende stap is om de motor er uit te tillen. Ik heb echter geen motortakel dus dat zal nog heel even moeten wachten. Iemand in het zuiden wat zijn takel een dagje kan missen...?

Ondertussen heb ik alle onderdelen die uit het interieur en uit de motorruimte kwamen geschuurd en gespoten zodat deze er alvast netjes uit zien.

Nu zijn we langzaam bij de fase aanbelandt waar we weer gaan opbouwen.
Daartoe heb ik een bestelling geplaatst voor plaatwerk delen. Die hoop ik in het nieuwe jaar te krijgen zodat we kunnen beginnen met het vervangen van de verroeste delen. Zo komt er een compleet nieuw front in, moeten de A-stijlen aangepakt worden en zijn er aan de achterkant een paar slechte plekjes.
Ik heb ook een MIG/MAG lasapparaat gekocht waarmee ik eerst nog flink moet oefenen voordat ik aan de auto begin. Gelukkig is mijn vader er wat meer bedreven in dus die komt me helpen als het zover is.

Hieonder nog een paar recente foto's.







































Reply With Quote