Thread: Jel Golf 2 GTI.
View Single Post
  #18  
Old 11-12-2012, 18:16
Jel Golf 2 GTI's Avatar
Jel Golf 2 GTI Jel Golf 2 GTI is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 3,365
Default

Hier ook nog maar eens updaten, zal volgende week nog eens foto's nemen van men wagenpark want dit is ondertussen weeral een beetje veranderd.

Daily zijn de MK3 1.9D en een Citroen Berlingo 1.6TD voor de vrouw (i know maar het was een koopje). De MK1 1100cc op R6 carbs staat hier als oldie, de MK2 1.8GTI staat in de garage als klein project en komt ter vervanging van de MK3. En volgende week moet ik naar een kever gaan zien die hier wss ook op de oprit komt te staan. Asl ze er allemaal zijn komen de foto's.

Ook heb ik een MK1 Cabrio in onderhoud van een collega.
1600cc orgineel duits , wit met 115.000km. Als ik mag zal ik er ook een foto van posten.

Ook heb ik de MK1 1.8GTI en de MK2 1600cc van men broer in onderhoud en een yamaha 600cc quad.

Dus meer alssleuteljob genoeg.

Ondertussen heb ik 2 dochters rondlopen. Joshka 2.5jaar en Feiye 1jaar en 3maand. Dus de sleutelperiode heeft een beetje stil gelegen.
Hoop nu met de GTI de draad weer op te pakken en nog eens een leuk project te doen.

Ik houd jullie op de hoogte.

Tevens nog 2 maten die aan een kever bezig zijn.
__________________
Who am I? => Me

I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
Reply With Quote