View Single Post
  #1  
Old 11-09-2018, 16:24
VW--Man VW--Man is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 47
Default Automatische choke probleem

Ik las een paar jaar terug in een topic dat iemand problemen had met zijn automatische choke bij een 1.5JB, ik kan dit topic alleen niet meer vinden. Een studiegenoot van mij heeft volgens mij hetzelfde probleem wat hij toen had.
Wat er toen in dat topic stond, er zit bij de carb een unit die ervoor zorgt dat de choke open of dicht gaat (elektronisch geregeld volgens mij). En doordat die stuk was blijft de choke altijd aan staan (volgens mij geregeld door een pinnetje die intrekt om de choke uit te zetten). Je kunt dit vervangen of iets beunen dat de choke niet meer open gaat. Dat laatste was er toen gedaan in het topic. Een bijwerking was toen dat de auto, wanneer je hem uitzet, nog een paar keer rondgaat.

Kan iemand dit topic herinneren?
Of weet waar ik het over heb. Er stond toen de naam van het onderdeel in het topic plus wat foto's erbij hoe het eruit ziet en waar het precies zit. (Ik dacht onder de carburateur)

Beetje lastig uit te leggen maar ik hoop dat het duidelijk is. Heb al zitten zoeken maar kan het niet vinden.
Reply With Quote