View Single Post
  #6  
Old 06-12-2018, 10:56
Mk2jetta1990's Avatar
Mk2jetta1990 Mk2jetta1990 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Nov 2015
Posts: 73
Default

Quote:
Originally Posted by yuli
Bel is met Jeroen van (https://www.bs-autotune.nl/) die kan je prima adviseren naar de verschillende systemen, mogelijkheden en kan tevens ingeschakeld worden bij het aansluiten / afstellen.

Ik heb zelf een 16 klepper KR op vrij programmeerbaar systeem draaien. Daar ben ik heel tevreden over, loopt heel mooi met zo'n lekkere GTI roffel erin. Ondanks dat het in een T3 bus zit Mijn advies is om de krukassensor te monteren van een moderne VW, hierover heb ik een topic lopen (triggerwheel zoeken). Tevens alle moderne sensoren toepassen en uiteraard digitale ontsteking. Dus niet teveel hergebruiken van die digi 1 ellende zelfs die groene EV1 injectoren zijn dinosaurussen..

Ik heb zelf een gechipte G60 op een PG draaien met digi 1. Voor de fun ga ik binnenkort beginnen met een (flink bewerkte) 1H1 motor uit Rallye. Deze ga ik ook opbouwen zoals de KR dus vol sequentieel en laten draaien op moderne injectoren. Denk dat het heel mooi gaat lopen.


ik heb persoonlijk niet zo'n goed gevoel bij de producten die hij levert als ik alle recensies zo lees omtrent bs autotune, maar daarintegen is het maar net wat je ervaring is met het spul
__________________
powered by

von Tolhausen
Reply With Quote